lillbruttan

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av lillbruttan - 22 maj 2011 17:47

Jaha. Min släkt är kanska udda :]] men det är bra ?.. Min farbror Bor i skåne, och han heter Roffe :] (gött) Och så har jag en Faster som bor i Stockholm som heter Monika och som är lesbisk, MEN HON ÄR UNDERBAR ;> Min Mamma Maria och Pappa Thomas Är skilda.. Men dom är vänner endå.. Pratar med varandra och så .. You Know xD  Dom som jag har berättat om aså Monika och Roffe.. Dom är på pappa sida.. Och såklart har jag Kusiner där oxå.. Hanna Och simon :]] Hanna bor i paris nu . Och simon i stockholm (tror jag) .. Sen på Mammas sida.. Så har jag Morbrorna Mats,Åke,Dan,Rolf, Men iaf. då har jag kusinerna, Andrea,Mathias,Oscar,Mathilda,Erik,Felicia,Benjami
n,Emil.. och typ fler ^.^ Sen har jag 6syskon.. Jasmine,Felicia,Andreas,Johan,Marcus,Alexander.. Och jag ^^.. men vi har inte samma mamma allihopa.. Bara jag . Jasmine , Alexander,Marcus.. resten har olika :]









Ses Bitches!! :]


Av lillbruttan - 22 maj 2011 17:35

Hej igen ! :> Iaf så har en helg gått .. och nu på tisdag ska jag och min klass fara till paradisbadet ((: Awssuumm! XD Och nu har äntligen Ludvig kommit hem, Han har varit hos sina föreldrars kompisar. p.g.a att hans föreldrar skulle fara till stockholm (tror jag x]) Så aah. Men han har inte kommit förbi mej och sagt hej.. Men det kommer nog snart :] Iaf så har jag sovit hos Indra Från Lördag till söndag. :] och vi har bara chillat.. Idag till middag så åt vi Omelett.. med Champingjone stuvnig (muMs)  Jag kanske borde berätta om mej och min familj och släkter? ..  I nästa inlägg                                

ses snart bitches! :>


Presentation


Hej.. Jag heter Casandra.. Men kalla mej Cassie.JAg gillar att lyssna på musik, och vara med kompisar .. och detta är min blogg.. är ni snälla och kommenterar? :]] skulle betyda guld :I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken :]


Ovido - Quiz & Flashcards